Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 31 december 2010

Nyårsafton


Mina amaryllisar fick bli snittblommor idag. Stänglarna hade blivit så pass långa att de inte längre såg bra ut i sina krukor. Däremot tycker jag att de gör sig riktigt bra som snittblommor nu. Nytt och fräscht med enkla medel.

Nu är maten förberedd till kvällen. Det blir lite småplock på menyn och ingen större fest måltid. Eftersom jag jobbar till kl. 18 ikväll så spenderar vi aftonen hemma i lugn och ro. Det ska bli riktigt skönt att ha en mysig kväll framför brasan.

Gott Nytt År
önskar jag er alla!