Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 18 december 2010

Endast tomten är vaken


Det är tidig morgon och normala människor skulle troligen njuta av en sovmorgon. Så fungerar iaf min make som fortfarande sover gott. Själv är jag uppe för att få BAKA! Ska göra lite tårtbottnar nu och sen måste jag till stan efter ingredienser. Försökte söka lite nya recept på nätet igår. Tänkte det skulle vara kul att prova något nytt och gott till jul. Dessvärre hittade jag inget som föll mig riktigt i smaken. Istället hittade jag ett gammalt recept som jag inte gjort på över 5 år. Nu ska här bakas!

Inga kommentarer: