Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 1 december 2010

Julgodis


Nu har jag äntligen fått den koncistensen jag vill ha på fudge. O mums så gott det blev! Men vi kan ju inte äta upp allt gott vi experimenterar och tillverkar här hemma. Så nu har jag fixat fudge i burkar och dekorerat dem lite sött. Perfekta små gåvor i jultider, men dessa som syns på bilden får följa med på missionsauktionen på lördag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

va har du för etikett-maskin du fixar så fina lappar på? /Tanja

Basi sa...

Etiketterna är gjorda på datorn. Det finns papper som är som A4´s klistermärken :)

Anonym sa...

Så fina burkar och innehållet är säkert gott också! När jag kommer hem ska jag og också testa lite julgodis. Ha det så riktigt roligt på basarn, kommer sakna den! DÅ vet man att det snart är jul! kram :)Jenny

Mia sa...

Jag kan inte annat än hålla med Jenny. NJUT nu för oss två också! Jag blev aldeles ledsen igår när jag kom på att jag kommer att missa det också. Vilka härliga burkar Anso! Dem blir det nog krig om på basarn. ;)