Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 16 december 2010

Vintermörker

Dagarna är extremt korta nu och det tär minsann på. Jag har varit riktigt trött denna vecka och i tisdags somnade jag bredvid katterna när jag kom hem. Eftersom maken jobbade övertid var det ingen som väckte mig, så jag vaknade tre timmar senare. Trots en ordentligt tupplur var det inte något problem att sova när natten sen kom. Igår kväll var vi båda två rejält trötta så vi gick och lade oss redan klockan åtta! Det hör minsann till ovanligheten men det var riktigt skönt att få sova länge en natt. När man stiger upp 04:40 så blir nätterna lätt korta..

Men nu har jag lite extra energi så nu ska här bakas lite julgodis och sen ska vi ta itu med helgstädningen.

Inga kommentarer: