Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 6 december 2010

.trötta fötter.

jag har städat undan på diskbänken och fått igång diskmaskinen. så var det sagt, att diskbänken skulle städas när vi kommer hem. sagt och gjort-nu är det så mycket roligare att stiga upp sen senare. vi kom hem för ca 15minuter sen. hemvägen blev lång eftersom det var ordenlig snöpyro och lite dåligt väglag. men ju närmare hem vi kom, desto bättre blev vädret.

dagen,kvällen och natten har iaf varit riktigt lyckad. 50års festen var planerad in i minsta detalj och helheten blev jättefin! Maten, som bestod av fisksoppa, var riktigt mums! O vi är så pass lyckligt lottade att ett flertal liter följde med hem. för att riktigt ta det sista ur fötterna blev det några steg på dansgolvet i slutet av festen. men nu är mina fötter trötta och behöver få vila.

Inga kommentarer: