Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 23 november 2010

Ung & Bortskämd

Igår var det sista programmet av Biggest looser Sverige. En serie vi följt med intresse från början till slut. O visst var det intressant att se alla stora förändringar som deltagarna gjort! Vinnaren gjorde ett jättejobb och gick ner hela 75,5kg! bilderna är från tv4.se
Så när vi nu var klara med den tv serien kunde vi göra ett försök på den som mamma pratat om den senaste tiden. Nämligen Ung & Bortskämd. Det är hemskt sällan vi ser på svt 1 utan att någon tipsar oss om programmen där o jag har på känn att det är fler som inte kommer ser för att se på den kanalen. Därför måste jag ju tipsa er om denna nya serie!

Programmet handlar om
tio extremt bortskämda ungdomar som bor tillsammans och måste klara sig själva. De som tar minst ansvar röstas ut - av föräldrarna. Greijen e sen den att dessa ungar inte är vana vid matlagning, städning osv...



Inga kommentarer: