Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 16 november 2010

shopping

Hade tänkt bege mig till stan idag och inhandla lite mat. Men lata lilla jag fastnade under täcket och steg upp alltför sent för att hinna till stan. Så istället shoppar jag lite över nätet och det är inget billigare alternativ, för er som undrar..

Försökte ordna upp lite här på bloggen. Vet inte om det blev bättre/sämre? Länklistan till andra bloggar fick ett ansiktslyft. Förstår dock inte varför det inte går att länka normalt till peppar?

måste ta itu med lunchen nu.

hejps.

Inga kommentarer: