Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 27 november 2010

Träning ger resultat

Under sommaren och hösten var jag iaf lite aktiv och gick till "låådo" rätt ofta. Nu har den träningen gett resultat, eftersom man deltar i ett lotteri genom att skriva i dessa lådor. Igår på posten fick jag nämligen ett presentkort på 20€ till en av stadens sportaffärer. För den summan får man inte riktigt mycket i en sådan affär, men en ny mössa ska vi hoppas att jag hittar.

1 kommentar:

Maria sa...

KUL!! jag å vill vinn :) synd att e bra finns ein sportaffär i stan! han e int så bra å så iri ju ganska dyrt tär å .. har ja konstatera!