Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 4 november 2010

Nya inköp

Eftersom det är söndag även på lördag denna helg, Allhelgona, så bestämde jag mig för att göra storhandlandet idag. Men så hade rätt många andra också tänkt så ensam mellan butikshyllorna behövde jag inte känna mig. Trots det kände jag mig lite vilsen, i min egen inköpslista. Det var nämligen premiär för ett fett inköp. Först o främst slirade jag riktigt länge på den gröna avdelningen. Trodde aldrig att jag skulle komma mig vidare, det var ju så mycket som skulle med hem! Men vidare kom jag och mer skulle ner i kärran. Väl framme vid mjölkprodukterna var det samma procedur igen. Det tog sin tid att vrida o vända på allt..
Nåja, nu är jag hemma med både ett och annat smått och gott. Nu skulle det då vara bra om man fick en vettig kombination av all grädde, zuccini, blomkål, creme fraiche... osv!

Inga kommentarer: