Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 2 oktober 2010

Firmafest


Som vd´n sa i sitt 'välkomsttal' igår så har firmans höstfest blivit en tradition.Personligen skulle jag inte alls iväg på den igår, men eftersom min väninna M inte gav med sig så följde jag med. Väl där var det helt okej. Maten bestod av en kryddstark risotto, korv, sallad och batongbröd. O visst är det intressant att se en mer avslappnad och personlig sida av arbetskamraterna.

Nu måste jag ta itu med städningen här hemma så att vi ikväll vågar släppa in våra gäster. M är på sin sista kurs dag till nkby idag så jag har hela huset för mig själv. Ska göra i ordning här nu o sen bege mig till Kimo på eftermiddagskaffe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår he va riktit rolit att d kom me! tror no att ja sko ha fåt e slööt om int d sko ha ve me! ha en 3-vlig hälj :) //Maria