Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 17 oktober 2010

Sjukling

Helgen har rullat förbi utan större aktiviteter. Vårt största projekt var att rensa garderoben på sommarkläder och gamla kläder. Resultatet blev riktigt bra och vi kunde konstatera att vi sist o slutligen har rätt mycket kläder. Även om man alltid har problem med vad man ska ha på sig och inte har något passande. Underlig kombination det där eftersom garderoben är full av kläder..

Men febern har inte gett med sig och min grötiga hals har inte blivit bättre. Faktum är att temperaturen bestämt sig för att stiga istället för att dra sig tillbaka. Så imorgon skall jag försöka få tid hos de vita rockarna med magiska pennor. (Läs läkare som kan skriva ut recept)

Har inte alls tid med förkylning nu. En stor tårtbeställning skall fixas denna vecka. Så vi får hoppas att orken o hälsan kommer tillbaka.

Over and out.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Även om du int har precis hosta, kräv att få Coccillana-hostmedicin. Den e super! /Tanja

Alexandra sa...

Kanski du har fått angina?!