Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 29 oktober 2010

Reseplanering

Det ser ut att bli en fin dag idag. Solen tittar redan fram och termometern håller sig på plus. En skön höstdag med andra ord. Men trots detta fina väder så längtar jag bort till en varmare sol och vattendrag utan is längs stränderna. Ifjol bokade vi vår thailandsresa i september månad så visst känns det lite tomt nu är ingen resa är bokad. Man har inget att se fram emot och längta till. Teoretiskt så är en resa planerad till våren, men vi har bara ännu inte bestämt vart. O vet man inte vart man ska ja då kan man heller inte boka.

Jag har som bäst en småbrödsdeg i frysen som skall bakas ut. Det är ett recept jag hittade i Leila Lindholms bok och de är verkligen supergoda! Jag gjorde en sats av dem i onsdags men kunde då konstatera att de inte kommer att räcka till. Så nu ska jag ta itu med min andra sats.

Inga kommentarer: