Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 15 oktober 2010

Snorunge


Förkylningen som går så däckar verkligen alla. Nu har den vikit benen på mig oxå och jag är hemma från jobbet. Har stegring och har hostat hela natten så i princip känns det som om jag inte sovit alls. Det är minst sagt irriterande.

Nu skall här kokas varmt vatten och sen skall det letas fram både svartvinbärssaft och finrexin. Så blir det att checka in på soffan efter det. Eftersom det blev en tidig kväll igår och jag gick o lade mig redan före klockan nio, i hopp om att vara arbetsduglig idag, så finns det rätt många program i digiboxen som jag inte har sett.





Inga kommentarer: