Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 29 september 2010

Tunnbröd


Igår gjorde vi tunnbröd till kvällsmat. Det var ett intressant experiment. Tunnbröden var som godast när de var varma och med mycket smör. Man gör inte tunnbröd hemma så riktigt ofta, även om de är bättre än de man köper i affären. Senast jag åt hemgjorda tunnbörd var väl för ca 19år sedan. Då var det hemma på Ejde tillsammans med min syster o vår kusin. Det regnade ute o min bror hämtade hem sin första bil.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jo dem e god tå man lagar dem sjölv!:)