Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 15 oktober 2010

Myspys

Äntligen är det så pass mörkt och ruggigt ute att man verkligen kan njuta av en brasa i den öppna spisen. Den planerade tjejkvällen blev inte av eftersom flertal av oss tjejer är riktiga snorungar. Så istället får jag då avnjuta kvällen med maken. Han har gjort en riktigt varm och fin brasa som höjer fredagens mysfaktor. När elden har lugnat ner sig och det återstår en fin glöd så skall vi grilla korv till kvällsmat. Men just nu är elden i full gång och man hör hur det sprakar bland lågorna.

Imorgon väntar många måsten här hemma, men vi får allt se hur mycket jag orkar ta itu med. Stegringen håller i sig så troligen får jag ta det lugnare än vad "viljan" egentligen vill.

Inga kommentarer: