Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 20 oktober 2010

Tårtmaraton


Min kusins bröllopstårtor,
fotot taget av min syster

Tillverkningen födelsedagstårtorna har börjat rulla. Tyvärr kan jag inte vara fullt så aktiv med dem som jag vill eftersom min frysbox säger stop. Den är rätt så full från tidigare vilket gör det lite knepigt att få tårtorna att stå rakt under frysningen. När de väl har frusit så är det inga problem, eller nu börjar det faktiskt bli ett problem det med. Det finns inget utrymme kvar att lägga dem på. Men det problemet borde få sin lösning senare under dagen.

Själv är jag på benen igen och försöker ta itu med allt som lämnat på hälft. Helt hundra är jag dock inte men man får försöka sitt bästa iaf.

Inga kommentarer: