Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 25 oktober 2010

Besökare




När jag för en tid sedan lade in en räknare på denna sida trodde jag aldrig att besökarantalet skulle bli så stort under så kort tid. Tydligen är ni många som kikar in här flera gånger om dagen. Visst är det roligt att se att någon läser mina skriverier. Men ännu roligare skulle det förstås vara om ni orkade kommentera ibland.

Ska iväg till jobb om en liten stund. Förstod på min man att det var rätt halt väglag idag så det gäller att starta i god tid så att man kan ta det lugnt längs vägen. Vintern är på kommande så det gäller att ändra till vinter-körstilen då. Det betyder i praktiken att lätta lite på gasen och sakta in i god tid inför en korsning.

Sitter som bäst i valet o kvalet om jag alls skall fira åldern detta år. Det har varit rätt mycket ståhej nu varje helg och mer fester lär det bli innan året är slut. Så det känns lite som tårta på tårta, ordagrant.. nåja, vi får väl se hur det blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilket fint namn du har på din blogg. . .

min heter också min -mitt - mina