Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 31 oktober 2010

24 år

TACK för all uppvaktning jag har fått denna helg. Så roligt med alla som kommer ihåg mig.Ingen nämnd ingen glömd. Det värmer. På köksbänken finns en hel drös med gåvor och det känns verkligen om om jag haft barnkalas. Tusen tack för allt det fina ni har köpt till mig. Imorgon skall jag ta en närmare titt på det, när jag är lite piggare.

Tårtan på bilden är från dagens släktkalas. Det blev en hallon-vanilj moussétårta. Garneringen blev enkel, lite för enkel. Men eftersom gästerna var snabbt på plats så hann jag inte med så mycket mer. Men små försök ger i alla fall idéer till nästa gång..

Nu skall jag i säng, före kl 22 hade jag planerat. Så får jag unna mig hela 6½ timme nattsömn- lyx!

Nati nati.

Inga kommentarer: