Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 14 oktober 2010

Gosedjur


Det tråkiga vädret får även katterna att ta det lugnt. Kom hem tidigare idag eftersom det var så lugnt på jobbet. Hade tänkt ta det lugnt o slappa på mina "lediga timmar" men istället har jag bakat två tårtor. En på beställning och den andra är ett experiment. Nu blir det kaffe med älsklingen innan han ska byta till vinterdäck.

1 kommentar:

Maria sa...

skåda he att båda bila va heim täär ida tå ja fo ti mammas.. så tå tänkt ja ba att nu ha tu å vaari sjuk!! men vilken tur att int e var så tå :)