Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 3 oktober 2010

Kinuski

Idag kom jag äntligen till skott för att pröva mina nya formar. Det blev mördeg med kinuskifyllning, något som vi gjorde i yrkes. Resultatet ser ni ju ovan och personligen tycker jag de ser rätt goda ut. Prövade även göra dem i mini-muffinsformen i hopp om att det skulle fungera lika bra. På så sätt behöver man ju inte diska 20 enskilda formar utan endast en "plåt". Det gick riktigt bra det med men resultatet blev inte lika fint.

1 kommentar:

Maria sa...

Ojj jisses va di siir go ut :) he sko väl ga ti laga me choklad å :D