Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 11 oktober 2010

Huset fullt


I helgen har vi haft huset fullt av folk nästan dygnet runt. Min kära M fyllde nämligen år i fredags och det firades i dagarna två. Fredagen firade vi tillsammans med de lite äldre och på lördagen var det de yngres tur att storma huset. Det var riktigt roligt men visst var det också skönt när söndagen kom och man fick återhämta sig och låta allt sjunka in.

Mer fart har det oxå blivit sedan mitt senaste inlägg. Som alla vet, så kan man inte ersätta något djur eller någon människa, men efterträdare finns det ju alltid. Så nu har vi fått nya familjemedlemmar i huset. Ebba kommer riktigt bra överens med dem redan vilket gör det hela lättare för oss. Två riktigt söta kattugnar som lyssnar till Castro och Hagbard. Jag ska försöka få upp en bra bild på dem någon dag..

Inga kommentarer: