Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 1 februari 2011

Pyjamasdag

Maken är flunsig och hemma från jobbet. Själv jobbar jag natt och sover bort halva dagarna. Detta resulterade i att dagen blev en riktig pyjamasdag. Jag vaknade allt för tidigt för att ha jobbat natt. Var uppe en timme cirka för att sen krypa ner i sängen tillbaka. Det är det fina med nattskiftet, det är lovligt att sova ordentligt. Men tyvärr har jag sovit dåligt inför de senaste nattskiften så jag har varit farligt trött när det blivit aktuellt för hemfärd. Men eftersom denna dag har varit riktigt slapp så får vi hoppas på att det finns mer ork inatt.

Nu är det kvällsmat som gäller o sen blir det väl dags att överge pyjamasen..

Inga kommentarer: