Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 6 februari 2011

Spontanitet

1-2-3 o så blev det bestämt. Så var det med fredagens gäster och sen rullade helgen på i samma takt. Vi har träffat såå många nära o kära i helgen att det är något utöver det vanliga. Men roligt har det varit. O så kan vi ju bara konstatera att spontana besök är egentligen rätt trevliga.

3 kommentarer:

jenny sa...

Tack för att vi fick komma och hälsa på :) mycket trevligt. jag tror att jag var mätt ännu på lördageftermiddag av hamburgaren :D

Anonym sa...

he var no heilt trevligt me besök i garage :) Vi e no tär en tid framöver ännu så he er no bara ti sväng in... :P //elle

Mia sa...

Vad trevligt detta låter! Besök och att besöka någon är något av det jag saknar mest just nu. :)