Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 25 februari 2011

Drömmar

Det är egentligen rätt häftigt hur man kan drömma sig bort om nätterna. Nu senaste natt så drömde jag att jag åkte tåg ner till Hesa. Där skulle jag möta upp med Jenny o tillsammans skulle vi ta flyget upp till nordnorge. För att sen därifrån bege oss till norra Sverige o sen ta flyget hem. Allt skulle ske under en o samma helg så det vara snabba ryck som gällde. Men så fungerar ju ofta trafiken rätt bra i drömmar. Fast i ärlighetens namn var det rätt skönt att vakna. Visst hade resan varit kul, om den inte hade varit helt spontan och aningen stressande.

Nu skall jag slappa en stund framför dumburken o sen vänta hem maken. Ikväll blir det storstädning o praktiska åtgärder här hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, snabba ryck med Jenny. Låter inte endast som en dröm. ;)Jenny