Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 22 februari 2011

Minnen


Nu är alla bilder på plats i albumet och nu återstår bara bildtexterna. Det gäller att skriva dit dem så länge man minns något av var och när bilden är tagen. Kunde konstatera att jag och maken verkligen rör på oss mycket längs vägar runt om i världen. Bilden ovan är från vår road trip i Norge i somras. En härlig bilsemester med utmärkt väder! Man blir riktigt ressugen av att bläddra igenom fotoalbumet, suck.. Tur att det bara återstår 46 dagar tills vi ger oss av igen.

Inga kommentarer: