Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 8 februari 2011

Rutinfri tisdag

Lite självdisciplin har jag kvar, eftersom jag redan är uppe ur sängen. Ofta är det långa sovmornar när jag jobbar eftermiddag men idag kunde den ha blivit riktigt lång. Jag är nämligen ledig hela dagen och tänker mest bara njuta av det. Ikväll skall vi på Gardell i Jugendsalen och det är därför jag har tagit en hel pekkasdag. Men innan jag riktigt kan njuta av att vara ledig så måste jag nog ordna upp lite här hemma..

1 kommentar:

Mia sa...

Njut av dagen och framför allt, ha så skoj ikväll! Hoppas på en underhållande föreställning!