Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 31 januari 2011

Projekt; frysbox


De flesta drömmer om en stor frysbox som skall rymma mycket mat och bakverk. Det gjorde även jag och när vi köpte huset investerade vi i en frysbox på 400liter. O som ni ser på bilden är den väl fylld! Dessutom finns det en box till, aningen mindre men även den är full. Man bakar o samlar i frysen. Köper mat som är nedsatt o fryser in. Hamstrar hem lite bröd för att frysa in. Låter det bekant? Fullständigt normalt beteende när man har frysbox men det resulterar ju till att den blir full.. Så nu är det dags att tömma frysen hemma hos oss!

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Blir det frys mat i 1 vecka! Eller skall du bara frosta ur den?

Basi sa...

Den sku måst urfrostas. Men där är sååå mycket som är ivägen :P Blir nog ett långtidsprojekt. Inget nytt i boxen på en tid..