Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 11 februari 2011

438

Det har blivit fredag, veckans sista arbetsdag. Veckan har gått rätt fort, kanske beror det på att jag var ledig i tisdag och därför känns veckan lite kort. Men visst skall det bli skönt med helg! Inga större aktiviteter är inprickade och det ska bli skönt att ta helgen som den kommer. Egentligen borde jag ha spenderat förmiddagen med att städa men det har inte riktigt funnits intresse till det så det projektet är framskuttat till helgen. En riktig storstädning skulle vara på sin plats, men hur engagerar man sig till en sådan?

Håller som bäst på att sända in lite foton till framkallning. Det går lite trögt eftersom inget har blivit framkallat på typ 2år. Resultatet var 438st kort som skulle framkallas, så det går trögt med uppladningen. Förhoppningsvis lär jag mig att framkalla oftare framöver..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj. He var myki kort, men di finsta ju i behåll, hälsar mongi som int har täjji na kort på nästan ett år :)