Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 11 januari 2011

Sjukling

Var hem i sista natt eftersom jag hade stegring igår. Tyvärr ville den inte ge sig trots att jag sov 12 timmar natten tills idag. O sovandet har fortsatt under hela dagen. Vaken typ 15minuter o sen sova 1½timme. Låter väl inte riktigt friskt? Inte i mina öron iaf. Så det blir en natt till hemma och så får vi hoppas på en förbättring. Ska försöka få i mig lite glass nu så att temperaturen skulle sjunka. Måste ju försöka få i mig något ätbart idag. Har inte alls varit hungrig så någon ordentlig måltid har det inte varit tal om. Maken kom iaf hem med en snickers åt sin sjuka fru och den gick ner. Så det är ju ett litet framsteg. Kanske kommer hungern lite senare då..

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara du int har fått sama virus som jag o Mikki hadd förra viko, he tar en evighet för he att ga om eftersom int na värkmedicine hjälper! :s Krya på dig! /Tanja