Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 12 januari 2011

Bättre men inte bra

Jag vaknade feberfri idag, det är minsann en härlig känsla. Det får en att tro att orken är påväg tillbaka och man skall få bege sig tillbaka i jobb igen. Men även om febern lyst med sin frånvaro denna förmiddag så är jag långt ifrån frisk. Man kan säga att febern har ramlat ner i halsen nu istället. Har problem med att svälja nu istället. *suck* Rådfrågade hälsofräso hur jag skall göra och hon ansåg jag skulle hålla mig hemma en natt till. Om halsen inte blivit bättre tills imorgon står det svalgprov på menyn. Blääh.

Inga kommentarer: