Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 27 januari 2011

Makens belöning


Vägen till mannens hjärta går genom magen.

Igår var maken flitig och gjorde både kvällsmaten och maten att ta med till jobbet idag. Nu får han sin goda belöning, den efterlängtade banantårtan. Den är dock inte min version men det får vi ha överseende med denna gång..

3 kommentarer:

Anonym sa...

nåmen int kan man ju ge döm belöning såfort di gör nating... ;P /Tanja

Anonym sa...

Ser ju gott ut! Och mats verkar jobba bra...:) /Marie

Basi sa...

Den var riktigt god :) O ibland behövs lite mer konkret belöning för att orka jobba mer efteråt :)