Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 14 januari 2011

Nya tag


Efter en vecka med feber ser det ut som stryk hemma hos oss. Dammtussarna flyger omkring så fort katterna rör på sig. Det ser helt bedrövligt ut. Dagen börjar iaf bra, dvs utan stegring. Så gjorde ju även gårdagen men när kvällen kom-ja då kom stegringen. Men det var iaf framsteg för den var lägre än tidigare! Så vi får väl hoppas att den inte kommer alls ikväll. *håller tummarna* Ska försöka vara lite aktiv och ordna upp lite här hemma nu. Ett rent hem får väl en att må bättre samtidigt? Det blir väl typ 30min städning och sen sova... men iaf bättre än inget alls!

1 kommentar:

Maria sa...

ja kan koma å städa.. ja tror ja e bra på he ;)