Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 14 januari 2011

Sovdags

Det blev inte en enda sovstund under dagen men det börjar kännas nu. Ögonlocken e tunga och kroppen längtar efter att få krypa ner i rena lakan. Städningen gick riktigt bra efter att maken kom hem. I praktiken betyder det att han städade. Det mesta orkade jag plocka o fixa så det var bara grovjobbet med dammsugaren och golvmoppen som återstod när han kom hem. Men som alla kvinnor vet så är det en hel del småplock innan dammsugaren får komma fram. O så fick jag ju faktiskt ner julgardinerna, vilket jag nog är mest stolt över. Två rum har dock lite mörkare gardiner ännu men de får bli ett senare problem eftersom jag misstänker att de är i behov av nya gardiner. O en sådan förändring sker inte över en natt.

En stor förändring har dock skett på min bloggräknare. Närmare 20personer har svansat in här idag och endast en har lämnat fotspår. Hmmm... *piiik*

1 kommentar:

Mia sa...

Jag kollar varje dag om du har skrivit något nytt. :) Så tänker jag på dig och skulle vilja sitta och prata med dig en hel kväll! Roligt att höra att du börjar tillfriskna! Ta hand om dig! Kramar!