Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 17 januari 2011

Snigelpost

Idag fick jag ett brunt stort brev med posten. Det hör till ovanligheterna att normala brev dimper ner i postlådan. Oftast är det räkningar i vita tråkiga kuvert med olika stora kravsummor-inget man vill ha. Men i dagens brev fanns ett recept och en tidning. Mycket positiv överaskning, tack vännen!

Nu ska jag iväg in till byn för att posta ett eget snigelbrev och sen rulla iväg mot jobbet. Ryktet säger att väglaget inte är det bästa så då startar man i god tid. Måste dessutom hinna in via löneräknaren med det nya skattekortet innan dagen drar igång. Känner mig trögstartad efter en vecka med feber men väl där rullar det förhoppningsvis på som vanligt.

1 kommentar:

Mia sa...

Anso, skriv något! Jag vill ju läsa! :)