Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

fredag 5 mars 2010

Isolerad i snö

I princip allt som skulle göras idag har blivit gjort. Jag känner mig rentav stolt över att ha fått så mycket uträttat. Nu har jag skurat upp mig själv oxå för att passa in i vårt rena hem så nu är dagens aktiviteter förbi. Vi väntar på våra gamla grannar från bennäshuset som bäst. De ska komma över på en bit paj o bara umgås.

M var uppe på taket idag igen o tog ner snön. Det fanns en hel del där uppe trots att han tagit ner det mesta redan en gång tidigare. Det gick bra även denna gång, snön kom ner o M kom ner försiktigt efter. Läskigt många olyckor som snön ställer till med, hujj. Bilden ovan visar hur det ser ut vid vår ingång. Det är som en vägg av snö på var sida av gången..

Inga kommentarer: