Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 22 mars 2010

Gecko gee kuu

Har ar det daligt med tuppar som later kukkukeekuu, sa istallet har vi sjalva tagit pa oss uppgiften och ropar gecko-gee-kuu sa fort vi ser en odla.
idag har vi strandat totalt..
stranden hela dagen lang. lite THAIMAT blev det oxa. billigt o gott.
O sa provade jag o M pa massagen som alla pratat sa mycket om.
Vi valde oil massage. Den var otrolig! Star ju att det ar typ en timme man betalar for, men enligt J o L var vi borta langre. O det var ju ingen direkt manual de foljde nar de masserade utan dar de hittade en knut sa jobbade de pa tills den var borta. visst tog det lite sjukt ibland men kanslan efterat var ju helt underbar. Sa visst blir det en omgang till, en annan dag..
Nu blir det en runda till i byn.
M har tystnat o magen kurrar... sa nu ar det dags for mat!

1 kommentar:

sabina sa...

Låter skönt med massage! Det skulle jag också behöva nu när min rygg är så fruktansvärt styv... Vi tar en natt på caribia i åbo och sen till ikea i raisio.

Funderar på en påskbuffé på långfredagen här hos oss för de 3 systrarna e med alla tillhörande ;) och mina svärföräldrar. Har inte nämnt nåt ännu åt nån annan, vad sägs om nåt sånt? Bäst att vara ute i god tid innan alla hunnit få planer.. då kunde ni få berätta åt oss alla vad ni varit med om.

Det blir maskindag i Kokkola för oss imorgon ..