Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 19 november 2009

Närkamp

På bilden ser ni katt och hundhår. Men nej, det har inte varit något slagsmål mellan dem ikväll. O för er som inte känner mig o M så bra, visst kan vi ha lite stökigt ibland men sällan låter vi dammråttorna bli såhär stora..

Vi har haft en liten närkamp med djuren ikväll. Det har nämligen varit borstning på agendan. Inget som varken E eller C är så värst förtjusta i. Som ni ser av bilden fick vi iaf bort lite överflödigt hår av djuren. Men nu gäller det för philips slukaren att få bort allt från golvet..

Inga kommentarer: