Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 2 november 2009

-måndag-


Helgen är förbi och det är dags att ta ner fötterna från soffbordet.
Jag håller på att göra mat som bäst och dödar lite tid på nätet under tiden. Maten består förstås av rester från i lördags, när det blev över en hel del kött. Jag hoppas ändå att våra gäster var mätta och belåtna när de begav sig hemåt.

En ny vecka e på ingång och inga vilda aktiviteter är planerade. Helgen är redan bokad med begravning på lördag och farsdag på söndag. Man borde kanske börja fundera över någon gåva till far? någon som har något tips?

1 kommentar:

sabina sa...

Tyvärr inte, hade svårt att komma på nåt själv.. Ses imorgon!