Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 15 mars 2011

Vardagslyx


Även inatt var fyra timmar på jobb alldeles lagom för mig. Konstaterade på vägen hem när jag mötte samma bilar på samma stället att det troligen är folk som börjar jobba väldigt väldigt tidigt o inte alls skumma typer. Typ postutdelare o andra morgonpigga människor som degblandare på bagerier.

Vattengymnastiken idag var en helt ny upplevelse. Men helt skönt, vi får väl se sen imorgon om man blir lemi av allt sträck o töj.. Sånt tar ju en tid innan det uppenbarar sig. Lunchen på stan var riktigt god och hela förmiddagen var riktigt gemytlig.

Nu ska vi här ta itu med kvällsmaten och på makens begäran står det makaroner med maletköttsås på menyn.

Inga kommentarer: