Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 24 mars 2011

Stormig torsdag

Det har varit en händelserik förmiddag i min egen takt. Tvättmaskinen ger ett hemtrevligt bakgrundsljud och diskmaskinen blev just klar. Golvet är tvättat och det är nu bäddat rent i sängen. Hemmasysslor som kan vara ack så irriterande när de är ogjorda. Men nu är det gjort och jag kan med gott samvete sätta mig ner och sy en stund.

Jag har även hunnit med att göra min egen kebab och den skall snart ur ugnen. Får hoppas att den smakar eftersom jag tänkte den skulle duga till kvällsmat.

Ute blåser det ordentligt och snön yr runt. Inget vidare ute-väder men i något skede skall posten hämtas..

Inga kommentarer: