Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

lördag 12 mars 2011

Väckning i mörkret

Det är fortfarande riktigt mörkt ute o här sitter jag vaken en tidig lördagsmorgon. Hela veckan har det varit väckning 04:40 o nu fortsätter det även in på helgen. Jag har inte helt frivilligt stigit upp denna tid idag ifall ni nu fick för er det. Nope, ska snart knalla mig iväg till jobbet på lite övertid. Måste bara komma mig ut o gräva fram bilen först, den är täckt med snö o ute är det -8 grader kallt. Vart försvann det vackra vårvädret vi hade tidigare i veckan?

Inga kommentarer: