Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 24 mars 2011

U-sväng

Jag hade verkligen inbillat mig att den hårda blåsten skulle lugna ner sig till kvällen. Så att jag kunde få ut det mesta möjliga av tiden och åka in till stan för att handla under tiden maken är till simhallen. Men nää, det blåser fortfarande extremt hårt. Jag kom hela vägen ut på trappan innan jag intalade mig själv att det bara är en dum idé att ge sig ut i trafiken i detta oväder. Det räcker väl med att en av oss är det? Så det blev en u-sväng redan där. Istället får jag försöka komma mig upp tidigt imorgon o bege mig till staden då för att handla, tillsammans med alla pensionärer. Men bättre det än utmana sig själv ikväll..

Inga kommentarer: