Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 27 mars 2011

Ny köksleksak


Söndagen kom och gick och som vanligt var vi ute på roadtrip. Tanken var att vi skulle ut o äta med bror + hans familj men eftersom resemålet blev Ylivieska blev det mer än mat. Visserligen åt vi först riktigt god mat på Pedrinas restaurang där. *mums* o jag är fortfarande mätt av min innerfilé+auraostpotatis+auraostsås. Den är att rekommendera! Även om jag var rejält hungrig så orkade jag inte med hela portionen, så det är rejäla matportioner man får om man nu skulle bli lite rädd priset. Efter maten spenderade vi ett par timmar inne i själva butiken. Riktigt mycket skräp/krims krams följde inte med hem. Mest nöjd är jag över min nya matberedare som ni ser ovan. Bilden är visserligen googlad, men så ser den ut. Nu skall alla delar diskas och sen är det dags att utmana dess funktioner. Men det arbetet får bli morgondagens projekt för nu är det sovdags även hos oss.

Nati nati

Inga kommentarer: