Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 6 maj 2009

o-nödigt.


Åter en dag på toaletten.
Har haft "magafari" sen i fredas, lördas?! börjar minsann ha nog av det hela nu. Allt man lyckas få i sig kommer ut efter några minuter. Tungt. Ingen energi eller ork till något. Idag tvingade jag i mig en te kopp och en semla. resultatet? ja.. jag befann mig förstås på toaletten ett par minuter senare. jejj, vilken överaskning. not.

Känner mig aningen isolerad. har suttit hemma hela veckan, man har ju inte direkt något annat val. o om man skulle fösöka bege sig nånvart skulle man inte komma så långt innan man fick söka efter närmaste toalett. suuurt..

Inget att göra något åt direkt.

Ishockey ikväll. Gäller att inte försöka äta så mycket innan själva matchen så missar jag mindre av den.. :p


hoppas ni andra slipper eländet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

men oj då. . . . En till med samma tittel på bloggen. . . . Va skoj. . . Syftar på Min Mitt mina

sabina sa...

Usch och fy! Vi andra har klarat oss hittills och så vill vi det ska fortsätta! Ses när du blir frisk... ;) Min lillasyster bloggar nu också, kolla gärna in borta bra men hemma bäst i min blogglista!

Anonym sa...

Vill läsa om na anat än om magafari tett. ;) Kul att du bloggar! Jenny