Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 14 maj 2009

Nostalgi

Den är tillbaka!
Det blev en riktig nostalgitripp i glassdisken idag. Där bland alla glassstrutar, magnumpinnar och glasspaket så finns den igen, Lakritspucken. Naturligtvis var det ett måste att köpa den och ta reda på om smaken är den samma som för 15år sedan.

mmmm..

Det svarta salmiaklagret var sig likt.tunn med stark smak och jättegott! Den gräddiga delen var tyvärr lite väl tunn i koncistens jämfört med den äkta pucken. men helt okej.

Nåja, ett försök till come back var det och visst är det godkänt! :)

Inga kommentarer: