Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

torsdag 12 april 2012

Vardagsmat

På bilen ser ni tösen med sin nya mössa.

Dagens andra tvättmaskin surrar på i bakgrunden. Ute hänger redan en tvätt med sängkläder och på kö till tvättmaskinen står vinterkläderna. Golvet är ännu fuktigt av dagens städning och i matstolen sitter en glad liten tös och väntar på mat. Vardagsmat hemma hos oss.

Utöver det vanliga väntar ett läkarbesök idag -igen. Det är tösens öron som är på tapeten och hälsovårdaren kunde inte ge något säkert svar. Så därför bär det av till läkaren igen. Jag väntar på att verkstaden skall ringa så att jag får hämta bilen. Ingen panik egentligen, vi har ju en ersättningsbil. Men egen bil är alltid egen.

Inga kommentarer: