Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

tisdag 3 april 2012

uppdatering

Så loggar man in och tror att allt är sig likt på bloggen. Men nej, så är det inte. Blogger har gjort ett ansiktslyft och plötsligt är man lika vilsen som en nål i en höstack. Men det är väl bara att finna sig i detta och göra som alla andra döda fiskar- flyta med strömmen.

Livet rullar vidare ute i den riktiga världen. Just nu har jag ett behov av att städa ut allt onödigt skräp jag har lyckats samla på mig. Få bort gamla kläder som bara ligger och dammar samt alla onödiga kärl som bara står där i skåpet. En förändring så att säga. Varför äga en massa prylar man inte behöver och sen inte blir lycklig av? man klarar sig med sååå mycket mindre, när skall man inse det?  Det mest praktiska vore att flytta minst en gång om året, då skulle bohaget kanske bli mindre med åren...

1 kommentar:

Emma sa...

Alternativt bo i ett hotellrum hela tiden, då ryms det inte så mycket saker...