Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

söndag 29 april 2012

Birdy nam nam

Var på ett års kalas igår kväll där det bjöds på Angry Bird till kaffet. Tårtan var visserligen medhavd och jag är rätt nöjd med den. Att man sen inte får den kvalité på marsipanen som man önskar är lite störande men i det stora hela en bisak. Tårtan var fylld med mörkt botten, tobleronemoussé-hallonmoussé och täckt med chokladsmörkräm och marsipan.

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack än en gång! Här har födelsedagsbarnet öroninfl. kom just från jouren.

anevso sa...

Fin tårta. :) Här blev det också en angry birds tårta iheljen. E väl en epedemi på de åxå ;)