Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

onsdag 25 april 2012

Kaffe i all ära

Kaffe och ett par bitar 70% mintchoklad. En god paus på dagen som annars är väl fylld med program. Men sen är det ju bara att konstatera att kaffet skulle smaka nästan ännu bättre i denna nya fina muminmugg. Dessvärre finns varken ett användar - eller sparexemplar ännu här hemma. Ja du läste rätt. Ett användar exemplar till att avnjuta exempelvis gott kaffe i och sen en mugg som får behålla klisterlappen och placeras i skåpet. Denna mugg är nämligen en säsongsmugg och därför ett samlarobjekt. Har tyvärr förälskat mig i dess udda motiv så pass mycket att jag tycker att även skålen kunde få bo hos oss. " önska önska runt i ring, önska kostar ingenting.."

Inga kommentarer: