Om mig

Mitt foto
Österbotten, Finland
Jag är 25 år gammal och lever tillsammans med min lilla familj i vårt eget hus på landet. På bloggen skriver jag om min vardag och det som händer i livet just nu. Välkommen med bland funderingar kring bakning, blöjbyten och andra vardagssysslor.

måndag 2 maj 2011

Våra frassar


Efter vår resa till Rhodos så har våra små frassar fått vara ute ett par timmar om dagen. Till en början höll de sig rätt bra på gårdsplanen, men nu vågar de sig allt längre bort för var dag som går. De fick vara ute en stund idag på förmiddagen, men att få in dem var inte så smidigt. Fidde hade klättrat upp i ett av träden på granngården. Där satt han och såg rätt skrämd ut när jag hittade honom. Som tur var kom han sig ner självmant. Hagbard däremot tog god tid på sig att komma hem. O när han väl uppenbarar sig så är han en riktigt våt och smutsig frass. Så som ni ser på bilden fanns det en del att tvätta bort när han kom in..

1 kommentar:

grinden på glänt sa...

Men de njuter säkert! :)